Aká bola konferencia E-commerce 2013?

Čo priniesla tohoročná konferencia NetDirectu prevádzkovateľom e-shopov a čo všetko zaznelo? V nasledujúcom článku vám prinášame zákulisné informácie, všetky prezentácie a fotografie z celého konferenčného dňa.

Vo štvrtok 2. 5. sa v pražskom sídle Microsoftu konal ďalší z ročníkov pravidelných konferencií NetDirectu s názvom E-commerce 2013. Tohtoročný program ponúkol 10 prednášok a 3 workshopy. Prednášky boli zamerané na budovanie značky, sociálne siete, porovnávače tovaru, PPC systémy alebo nové trendy v odbore e-commerce. Workshopy, koncipované skôr ako diskusné fórum, sa zamerali na radenie produktov do Heureky, zmeny v servisnom oddelení NetDirect a správnu komunikáciu vo firemných e-mailoch.

Průběh konferece doprovázela degustace výběrových vín od společnosti Wine Story
Priebeh konferencie sprevádzala degustácia výberových vín od spoločnosti Wine Story

Tri najobľúbenejšie prednášky: DarkSide, Pria, Mergado

Z dotazníkov, ktoré účastníci mali možnosť v priebehu konferencie vyplniť, vyplynuli zaujímavé výsledky. Najlepšie bola hodnotená prednáška Tomáša Jindříška na tému "Budovanie značky a vernosti zákazníkov - podružné témy pre e-commerce?". Hovoril v nej predovšetkým o tom, ako sa odlíšiť v konkurenčnom boji, ktorý určite každý prevádzkovateľ e-shopu dobre pozná. Prednáška sa snažila ukázať, že budovanie značky nemusí byť len o obrovských vernostných programoch, ale že stačia iba drobné momenty prekvapenia a potešenia.

Účast na konferenci byla opravdu velká - pohybovala se okolo stovky posluchačů
Účasť na konferencii bola naozaj veľká - pohybovala sa okolo stovky poslucháčov

V závese za Tomášom Jindříškom z DarkSide sa v obľúbenosti umiestnil Jan Podzimek s prednáškou na tému "Ako efektívne propagovať a predávať na sociálnych sieťach". Jan Podzimek poslucháčom ukázal, že sociálne siete nemusia slúžiť len ako nástroj pre komunikáciu a posilňovanie značky, ale tiež ako predajný nástroj.

Ako tretia najzaujímavejšia bola vyhodnotená prednáška "Ako na vyhľadávačoch zarobiť šikovne" od Michala Janíka. Hlavnou myšlienkou prednáškového bloku bolo, ako poznať tovar, ktorý zarába a čo urobiť pre to, aby každá koruna vložená do inzercie zarobila maximum.

Michal Janík vystupoval až na konci konferenčního dne, proto se všechny posluchače snažil zaktivizovat
Michal Janík vystupoval až na konci konferenčného dňa, preto sa všetkých poslucháčov snažil zaktivizovať

Celý priebeh konferencie dopĺňalo celodenné občerstvenie a predovšetkým degustácia výberových vín od spoločnosti Wine Story. Po celý deň prebiehala aj tweetovacia súťaž.. Dva najlepšie príspevky  na špeciálne určenej Twitterovej stránke #ecommerce2013 získali darčekový balíček priamo od Wine Story. Podobne na tom boli dva vybrané dotazníky - respondentom sme poslali taktiež výberové biele víno.

Vítězné tweety, pro zobrazení všech příspěvků klikněte na obrázek
Víťazné tweety, pre zobrazenie všetkých príspevkov kliknite na obrázok

Na záver by sme chceli poďakovať všetkým účastníkom, partnerom a ľuďom, ktorí sa na konferencii E-commerce podieľali. Dúfame, že na budúcej akcii bude účasť rovnako hojná ako tento rok.

Materiály z konferencie E- commerce 2013

Všetky prezentácie si môžete pozrieť na internetovej adrese http://www.slideshare.net/NetDirect.

Fotogaléria – E-commerce 2013


 

Partneři konference E-commerce 2013

 

*:
*:
 :

Odesláním této registrace uděluje objednavatel (subjekt údajů) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů souhlas s bezplatným zpracováním osobních údajů společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. se sídlem Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, IČ 24725382, zápis v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 169090 jako správci v rozsahu výše uvedeného formuláře za účelem zpracování údajů, nabízení výrobků a služeb a zasílání informací o marketingových akcích zahrnujících i telefonické kontaktování a zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků, a to po dobu 10 let od udělení souhlasu. Osobní údaje nebudou předávány jiným subjektům.

Objednavatel (subjekt údajů) bere na vědomí, že má práva dle § 11 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., tj. zejména že poskytnutí údajů je dobrovolné, že svůj souhlas může bezplatně kdykoliv na adrese správce odvolat, že má právo přístupu k údajům a právo na jejich opravu, blokování nesprávných údajů, jejich likvidaci, atd. V případě pochybností o dodržování povinností a práv správce se může účastník obrátit na správce nebo přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

O nás

Najradšej víťazíme u vás zákazníkov. Potešia nás ale samozrejme aj víťazstvá v súťažiach, kde svoje sily meriame s konkurenciou. Sme pyšní najmä na veľké americké víťazstvá, ktoré naša …

Certifikácie sú dôkazom kvalifikácie. Pre vás zákazníkov predstavujú výhodu. Môžete vďaka nim ľahko odlíšiť kvalitných od menej kvalitných dodávateľov aplikácií, či už ide o e-shopy alebo www str…

Pri tvorbe internetových obchodov i www stránok využívame najnovšie technológie spoločnosti Microsoft a vieme, prečo to robíme. Vďaka tomu sú naše aplikácie výkonné, bezpečné a ľahko ro…

Internetové obchody našich klientov sú poistené na dvadsať miliónov korún. A aký to pre vás má význam? Či už využívate internetový obchod ShopCentrik alebo FastCentrik, mali by ste vedieť, že sme…

  • NetDirect s.r.o.
  • Bezplatná linka SR: 0800 700 111

  • Bezplatné linky ČR: 800 666 222, 800 666 333